Monday, May 10, 2010

Tempat ke-3 Dalam EPL



Ok....Baiklah nampaknya Arsenal sekali lagi berjaya kekal didalam top 4 season ni untuk tempat ke-3 secara keseluruhan setelah berjaya menewaskan Fulham 4-0 di Emirates. Walaupon banyak team2 EPL yang lain semakin kuat contohnya Man City,Spurs,Villa dan Everton yang memasang impian untuk memecah masuk kelompok top 4 tetapi Arsenal masih menunjukkan yang mereka masih lagi kuat untuk bersaing didalam mengekalkan status top 4.Apa yang menjadi kelebihan team2 ini adalah mereka mempunyai kebolehan untuk menewaskan Chealsea,Man U,Liverpool dan Arsenal...dan mereka telah menunjukkan kebolehan mereka setelah mengetepikan Liverpool daripada kelompok top 4 dimana tempat keempat digantikan oleh Spurs.Hehehe...sory Liverpool...aku rasa Gerard n Torres akan kuar season depan....:)

Berbalik kepada team kesayangan kita, Nampaknya skuad sedia ada masih tidak mencukupi untuk menamatkan season ini dengan jayanya.Kekurangan player2 yang berkualiti dan experienced adalah diantara punca utama Arsenal masih tidak memepunyai sebarang piala dalam 5 tahun kebelakangan ini..n jangan lupa sekarang dah masuk tahun keenam tanpa sebarang piala.Well...aku dah malas nak cakap lebih-lebih kenapa Arsenal asyik kecundang setiap season walaupon bermula dengan baik diawal season dan berakhir dengan sangat teruk pada penghujung season. As a conclusion saya berharap Wenger akan berubah sikap dan mentaliti demi masa depan kelab yang lebih cerah.(sesiapa yang baca entri saya sebelum ini pasti faham apa yang saya maksudkan ini). Sekian...

No comments:

Post a Comment