Saturday, March 20, 2010

BADAK KUAT a.k.a ROONEY



Hei bengang betol tengok si Rooney nih..mana taknya dok bawak bola cam badak..,susah nak kejar and lawan body contact dengan dia. Lagi tu dahla tengah on form skang nih semenjak Ronaldo takde, dok score golje tiap2 game.... pakai header plak tu ...Hei Rooney teringat aku kat member aku Zabid, mana taknya taknya rambut sebijik cam Rooney, main bola pon boleh tahan gak shooting power dia.Haha aku teringat lagi cerita kawan aku munip(rival:penyokong ManU)..alkisahnya time tu main futsal and team lawan tu boleh dikatakan hebat jugakla, tapi zabid memberikan kata2 semangat kat team dia,
Zabid: xpa2 ni..*(Wayne Woooney) ada, jgn risau. Pastu selang bebrapa minit permainan zabid injured.....sigh(teringat kata2 semangat yang zabid bagi tadi).Hahaha rileksla bid ,aku bangga ade kawan yang ada rupa cam Football Star nih...tapi yang paling penting ko adalah penyokong Arsenal bid..Yeaaah!!!

*(zabid pelat huruf R)




Haha ni lah kawan aku Zabid

Zabid:Jangan ghisau.. Wayne Woooney ada..!!!
(kalo dia wat rambut pendek memang sebijik cam Rooney..)









Rooney: Wei apsal muka budak kat atas ni cam.........

No comments:

Post a Comment