Tuesday, March 16, 2010

Dulu lain...Sekarang Lain...



Dulu memang bertekak sampai tarik baju:-

Van Persie: Wei bai ko main kasar sgt pehal..!!!
Aku dah la cepat injured
Aku blasah ko kang...

Vermealen: Suka ati akula..!!!
Dah kate main bola
Xkan nk main lembut2 kot.....



Sekarang bila dah satu team..:-

Van Persie: Bagus2 aku angkat corner
ko tanduk bagi gol
camtula....

Vermaelen: Hehe baik punya header
janji ko bg cross cantik
kat kepala aku....





The Double V, Van Persie N Vermaelen bagi aku kedua2 player ni memang merupakan satu gandingan yang mantap dalam skuad Arsenal terutamanya apabila kedua-duanya mempunyai combination yang sangat bagus dalam melakukan set-piece. Di mana Van persie selaku tukang assist dan Vermaelen selaku penyudahnya.Tapi sebelum diorang jadi satu team...Van Persie n Vermaelen memang rival, mana tak nya sorang stiker agersif n sorang lagi defender agresif..so bila 2 kuasa ni bertembung memang bergaduhla jawabnya. Hehehe...tapi tu dulu..skarang ni bila dah satu team...Wa caya samalu Bro...!!!! GO GOONERS...


No comments:

Post a Comment