Sunday, March 28, 2010

Rambut Stylo Bebudak Arsenal

Hehehe...player2 Arsenal ni pandai gak bergaya ek..jom kita tengok skit style rambut diorang ni.Hehehehe...mana yang burok tu sorila ye aku kutuk skit..hihihi




Bacary Sagna:

Style rambut yang dipanggil kepala mop ni memang tak dapat dipisahkan daripada kepala Sagna nih...bagi aku style ni merupakan antara style rambut paling teruk pernah aku tengok selain ex-liverfool player Djibril Cisse.





Manuel Almunia:

Ha ni sorang lagi...ape style ntah kaler rambut jadi putih kalo ko orang England atau German okla kot sebab sesuai dengan muka diorang...Lagi elok biar rambut ko itam cam Fabregas tu lagi bagus.







Eduardo Da Silva:

Style pacak jerung ni okla tapi ni gambar lama..aku rasa style sekarang lagi ok kot.








Andrey Arshavin:

Style the Beatles gitu...okla tapi kalo nak dibandingkan dengan style rambut dia yang latest memang jauh beza...burok kot style baru dia.









Van Persie:

Ahakz...dari dulu sampai sekarang cam2 je... style ala2 US Marin gitu...hehehe skema jugak si Persie ni yek...I Salute U Persie(ala2 tentera marin)







Alexander Song :

Ni penyanyi reggae mana ni..sekali tengok cam adik Adebayor pon ada. Jom reggae Mr.Song.....









Cesc Fabregas:

Haha..sory gambar lama bagi aku strle rambut camni memang sesuai sangatla dengan dia..Stylo








Theo Walcott:

Wah memang xde style lainla si adik Walcott ni..
apepon style ni memang sesuaila dengan dia..SMART

No comments:

Post a Comment